Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Tuesday 23 April 2013

For you Dear..

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Assalamualaikum...





simple post saja.. post ni sebenarnya untuk kawan saya yang ada blog macam saya jugak.. afiqah wahit dan haiqal hakimi.. 

afiqah selalu mengadu kat saya yang dia tak ade idea nak tulis.. tapi dalam kepala banyak benda yang nak diceritakan.. nasihat saya kepadanya.. tak semestinya kalau kita nak bercerita kena ayat yang menarik atau atau posting yang panjang-panjang.. pendek dan ayat biasa pun dah kira ok.. asalkan kita berkongsi.. tak gitu.. tak kan memanjang kita nak copy paste.. even walaupun tazkirah atau cerita motivasi.. sekali sekala tak apa copy paste ni.. tapi kita mesti la cabarkan diri kita untuk menggunakan idea kita sendiri mengikut cara kita sendiri.. just be yourself afiqah.. kamu ada potensi dan cara kamu sendiri.. beranikan diri untuk keluarkan idea supaya nanti, senang untuk kita sebarkan dakwah dengan cara kita.. kan.. 
^__^

kepada haiqal pulak.. jannah ada bagitahu saya.. yang blog korg always copy paste kan.. jadi, apa kata kali ni, awak try cabar diri awak untuk luah kan artikel apa pun menggunakan idea awak sendiri.. ae, dengan cara ni, kita dapat keluarkan ilmu kita tau.. walaupun tak sepadat mutakhir yang lain.. at least, kita try mula secara sikit-sikit.. walaupun awak laki, saya perempuan.. tak salah jika awak nak kongsi tentang kehidupan awak kan.. nanti boleh dijadikan tatapan rakan-rakan atau kenalan lama kita.. dan boleh dijadikan kenangan sebenarnya.. tak salah copy paste.. saya pun ada jugak copy paste.. tapi, sambil-sambil tu.. try beranikan untuk tulis satu artikel yang 100 percent idea bernas kita.. mana tahu, lama kelamaan kita boleh jadi yang terbaik.. good luck..! 


kepada mereka berdua ini..

' saya memang ternantikan artikel dari idea awak 100 percent.. i'm waiting now.. '

^__^

No comments:

Photobucket
Photobucket