Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Thursday 8 December 2011

Watikah Perlantikan..!!



Assalamualaikum...

tau sijil apa kat atas tu dan sapa punya..?  mesti la saya punya.. tengok spek mata tu cukup la.. huhu.. yang hijau tu sijil nadwah.. yang satu lagi tu sijil penghargaan pengawas.. hari ni nak cerita tentang watikah perlantikan.. jadi apa..?? bukan pengawas la.. sebab memang pengawas pun.. tapi.. penolong ketua pengawas.. haha.. memang impian pun dari dulu.. tunggu time dia ja bila nak mai.. lagi pun.. aku satu-satu nya pengawas banat dalam smart 4.. so.. ramai dah la yang detect memang aku akan jadi pun.. bes juagak la.. hehe.. bukan bangga ka apa.. aku jez gambar kan apa yang hati aku rasa.. tapi takut.. takut sebab tak boleh nak pikul dengan sempurna..seperti dalam surah as-saff ayat 14.. tafsiran nya ( yang aku belajar kat nadwah la) Allah akan membantu hambanya dalam melakukan sesuatu yang tidak mungkin asal kan hambanya itu berniat melakukan  sesuatu ke jalan-Nya.. so, di sebabkan ayat tu.. aku jadi yakin.. kalau kita fikir.. eh.. aku tak cukup bagus la nak pikul.. eh.. aku tak ready lagi la.. habis tu.. sampai bila kita nak bagus.. sampai bila kita nak ready kan.. kita kena yakin bahawa aku adalah pembawa sinar yang baru... hehe.. pandai la bermadah aku ni.. k la.. yang tu ja.. 

sekian, terima kasih.. kerana sudi luang tuk baca ek.. jazakillahu / jazakallahu khairan

No comments:

Photobucket
Photobucket