Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Tuesday 13 December 2011

Last Day...



Assalamualaikum...

hari ni 13 disember 2011.. tarikh keramat bagi yang menduduki exam spm kat sekolah aku la.. fuh.. konfem merdeka gila.. ye la.. mencapai satu matlamat.. iaitu.. AKU DAH HABIS SEKOLAH..!! huhu.. best la.. dah habis exam.. tapi tunggu plak masa nak mai rezak nya.. terketaq lutut plak masa tu.. lepas exam spm.. ramai yang dengar kabar nak kerja.. cari duit poket.. article kali ni pun atas permintaan seorang hamba Allah yang comel.. nama..? er.. tak payah la.. dia minta tak disebut nama.. dia juga kata dia tak minat populariti ni.. so, saya tak sebut la nama dia.. harap puas la hati dia kot.. hehe.. dia ni, merangkap kawan yang paling lama dan paling fes masa aku form 1 lagi.. sampai la sekarang.. ciri-ciri dia..? hurm.. nak kata baik.. boleh la.. ramai adik angkat.. tak tau mana satu nak meneka.. kalau ada budak baru ja.. ha.. mula la nak merisik kabar berita.. tu la dia.. tak dak keja sikit.. satu ja kadang-kadang nek nyampah gak ngan dia ni.. suka tanya soklan 'nanti lepas aku pindah, ang nak kawan ngan aku lagi dak..?' aku ni sampai tak larat nak jawab.. huhu..


nampak tak gambar apa kat atas tu..? mesti la nampak.. bukan nya rabun pun.. walaupun da habis spm.. jangan la terlalu happy ek.. sebab destinasi kita bukan setakat sampai spm jer.. lambaian IPT da melambai.. hope kamu masuk univesiti ker atau institut pengajian kat mana-mana ka..belajar la sampai jadi macam kat atas tu.. jangan risau.. saya kat sini still akan doa kan kamu.. dengan harapan berjaya dunia akhirat.. kerja kita sebagai manusia ni tak pernah berhenti walaupun sesaat.. jadi.. bekerja lah tuk diri, keluarga, masyarakat, negara dan kepada sang pencipta.. yang tu ja ek..

sekian, terima kasih.. p/s: penat mengayat... huhu.. papa pun.. kamu.. friend forever.. sampai akhirat..


No comments:

Photobucket
Photobucket