Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Sunday 4 December 2011

Last Day Sekolah..

hah.. ni cerita pasal las day at smart.. maklum la kan.. da hujung tahun da.. sedar tak sedar.. segala ujian dan dugaan pada tahun ini telah kita redahi dengan tabah.. tahun ni aku duduki exam SMRA.. tahun ni la jadual aku dipenuhi dengan tuisyen.. segala pahit manis kami di smart telah terbuku menjadi satu kenangan indah.. haaa.. sekejap rasanya tahun ini.. tahun depan da SPM.. lagi la kena srtuggle.. tahun smart 4 yang pindah syarqawi dan juanda.. yang lain tak sure la... masa las day ni, para mlm dan  mlmh telah berbincang nak adakan jamuan hujung tahun.. gabung semua kelas.. fes time ever la sebab sebelum ni kelas masing-masing ja.. unik jgak la..huhu..




jamuan yang simple ja.. nasi tomato.. sedikit kuih-muih.. dan kek secret reciepe yang di bawa kamil hafiz.. anak dato la katakan.. huhu.. tapi dia bawa kek aiskrim.. so, masa nak potong tu memang da cair la.. tapi still sedap.. persembahan pun ada jgak.. tapi tak semua kelas yang sempat buat.. yang sempat kami smart 4.. banin la.. diorang buat lakonan.. pastu seloka dari banat smart2.. masa habis jamuan tu, banin dipersilakan hadiri satu majlis.. iaitu solat jumaat.. masa banin tak dak tu posing la plak kami smart4 banat ni.. tapi pic tu tak boleh nak ambil sebab da kena buang atau pun dalam laptop.. ntah la.. never mind la.. tak kisah pun.. huhu.. petang tu ada perjumpaan waris.. smart 1 2 3 ja la.. kami ni tak payah sebab rezak SMRA belum keluar.. huhu.. aku kena jaga kaunter pendaftaran.. sebelum start perjumpaan tu, aku kembali teringat akan masa lalu.. aiseh.. tahun lepas.. di tingkat empat,.. di situ la simpang terakhir aku berpisah ngan best friend ever aku.. haiqal.. aku jez sempat bagi kat dia coklat tudor gold dan sepucuk surat.. tu la simpang terakhir.. sedih la bila mengenagkan orang yang telah tiada.. huhu.. huh.. ok la.. kami yang terlibat ngan mahabbah smart tak dibenarkan balik ke rumah.. jadi, aku memang tak rancang nak kemas beg.. so, loleh ja la.. huhu.. bila asrama sepi.. wow.. terasa damai plak sebab tak dengar suara budak-budak tu.. hehe.. k.. sampai di sini.. 


sekian, terima kasih

No comments:

Photobucket
Photobucket