Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Monday 6 May 2013

Tanggal 5 Mei......

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Assalamualaikum...

salah satu kek bsday dia masa ihtifal beserta handmade card..


happy birthday.. sanah helwah.. selamat ulang tahun kelahiran yang ke-16.. walaupun date ni dah lepas.. hah.. suka untuk saya ingat tarikh ni.. ada kisah tersendiri.. first time sebenarnya celebrate tuan empunya tarikh birthday ni.. baru tahun ni.. speacial person ker dia tu..? hmm.. speacial la.. adik saya.. eh, bukan bermakna yang lain tu tak speacial.. semua yang ada dalam hidup saya tersangat istimewa.. sahabat group sahabat.. kawan group kawan.. keluarga group keluarga.. adik group adik.. everybody had their speacial person right..? so, like me la.. macam saya cakap di post saya yang hari tu.. saya ni mana ada adik kandung kan.. so, teringin la rasa macam mana ada adik.. huhuhu..




sebelum dia balik ke asrama.. dia ada cakap nak habiskan 30 juzu' al-quran pada tarikh ni.. alhamdulillahi robbil a'lamin.. tahniah seribu-ribu tahniah.. berjaya jugak adik akak ni ye.. :D bukan senang nak habiskan 30 juzu' serta hafiz sekaligus.. impiannya nak jadi macam ersyad.. insyaAllah.. semoga tercapai la impian nya.. pada tanggal ni jugak saya dan afi planning macam mana nak bagi secret recipe kek untuk dia on that time.. tapi tak berjaya.. Allah kan lebih mengetahui.. tapi malam yang saya dapat tahu afi tak boleh nak hantar on that time.. sangat kecewa sebenarnya.. tapi, menahan semua itu.. afi dah banyak tolong saya.. jadi, saya tidak akan memaksanya.. sabar je la.. ada hikmahnya.. dan ternyata.. hari ni.. dapat jugak lah kek itu sampai ke tangan N jugak.. tup tup tup.. pukul 10.35 malam tadi, dia call.. firtsly dia minta maaf la sebab tak call masa birthday dia.. tak pe.. saya dengar suara dia, saya dah tahu, dia demam.. masih lagi demam.. dari rumah lagi.. tak tahu la masa dia balik asrama tu dia masih demam ke tak.. hmm.. jaga la kesihatan tu.. kang nanti ada yang tak larat masa ambil exam.. walaupun suara agak sengau sikit, tapi saya dapat rasa kegembiraan dia bila dia cakap yang dia dah khatam al-quran.. saya sendiri pun belum khatam lagi.. hehe.. oh ya.. esok diorang akan mid year exam.. so, good luck to you.. dan jugak iffah.. do the best among the best.. saya di sini hanya mampu berdoa.. apa-apa pun, result nanti bagi tahu ler ek.. 






No comments:

Photobucket
Photobucket