Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Thursday 31 October 2013

STAM dan SMRA..

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Assalamualaikum...


Post ini bukanlah bermakna saya yang ambil STAM.. ataupun SMRA.. hehe.. saja saya nak update tentang exam ni.. sebab tahun ni, ada raka-rakan saya yang menduduki exam ni.. hari ini tarikh terakhir dan mungkin hari kemerdekaan bagi pelajar tingkatan empat yang mengambil SMRA.. mana tak nya.. hari adalah hari terakhir paper exam diorang.. subjek apa, tak tahu lah saya.. dengar-dengar khabar, adik-adik saya kat SMART tu kata soalan senang.. macam soalan trial.. alhamdulillah.. semoga banyak mumtaz la tahun ni ya.. amin..



Bagi calon STAM pulak..  kalau tak salah, exam diorang habis hari isnin hari tu.. alhamdulillah.. merdeka lah.. mungkin sekarang tengah berfikir nak sambung manalah nanti ya.. apa-apa pun, janji sambung belajar.. 



Kepada adik-adik saya yang ambil SMRA dan kepada rakan-rakan sekolah saya yang dulu,  mohd ersyad, mohamad khairul syazani, mohd yusuf, dan zul arief.. semoga kejayaan mengiringi kalian hingga ke akhir perjuangan.. dan semoga berkat usaha kalian itu, Allah berkati dan permudahkan masa hadapan anda yang sedang berjuang ini.. amin.. 

No comments:

Photobucket
Photobucket