Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Sunday 23 October 2011

Splash...

Bila teringat balik.. haha.. lawak jugak laa.. SPLASH..!! TO SYUHADA ZAHAR... HAHA.. kesian giler kat dia..

tapi nak buat macam mana kan syu.. benda dah nak jadi an.. story dia macam ni.. masa malam jumaat tu, ada satu kes kecemasan.. fatin sakit.. pukul 2 pagi dia gerak aku.. suara dah la mendayu-dayu.. nasib aku tak menjerit lagi.. ye laa.. kot-kot jelmaan ka.. dia dok elok ja atas kerusi sebelah katil aku.. muka dia pucat gila masa tu.. aku takut gak la.. tak tau nak buat apa.. aku gerak la jannah.. n then jannah bangun n kitotang pun tak tau nak buat apa.. dia sakit perut.. tapi dia dah try macam-macam dah tuk hilang kan rasa sakit.. kebetulan plak masa tu warden kitorang balik.. ayoo.. nak buat macam mana ni.. haaa.. emergency nii



aku ngan jannah takut gila ni.. gerak plak syu sebab nak suruh dia jaga fatin jap.. kitorang ni pun mula mencari jubah aja tuk pakai.. dalam kalut-kalut tu stokin alhamdulillah sempat pakai g.. lari la satu taman nak cari warden yang boleh tolong.. fes mlmh wardah.. tapi da tido.. second mlmh deeyana lak.. mlmh plak masa tu tak ada kedit.. kitorang buntu nak mintak tolong sapa g.. ingat nak kejutkan mlm plak.. tapi tak jadi coz kitorang p mintak tolong mlmh sarah plak.. alhamdulillah boleh.. tapi kami p minta tolong area pukul 3.. tapi dia sampai pukul 4.. lama gak ar aku tunggu.. masa aku nak panggil fatin tu.. aku tengok syu bukan nya jaga sangat.. dia plak tido.. aduyai.. haha.. akhir nya kami selamat sampai kat hospital kepala batas.. tapi ya Allah lama gila.. masa tengah tnggu fatin dapatkan rawatan.. aku pulak yang meleleh air mata n hingus.. dah jadi shinbei aku.. waa...


aku kata kat jannah.. silap-silap kang nanti aku plak yang amik ubat.. haha.. kami dok kat sana sampai pukul 5.30.. lama jugak laa.. sampai asrama pukul 6.. masa tu memang budak-budak kena p solat subuh kat surau.. kecuali kami la.. kebetulan plak masa tu mlmh sarah bertugas.. haha.. semua budak dah p.. kecuali syu, nabila dan syuhada jifri.. lepas mlmh detect ada orang monteng solat subuh.. dia pun mai la asrama jitorang.. tawu dia buat apa.. mengamuk laa... dia amik air.. ops.. silap syafiqah aka P.A dia tolong amik air n mlmh terus SPLASH kat syu.. sebnyak 2 kali.. kesian memang kesian.. tapi kesian lagi katil aku.. ye la.. syu tido atas katil aku.. so.. katil aku la yang adi mangsa.. habis banjir.. sob..sob.sob.. tapi syu baik.. dia yang tolong jemur tilam aku n basuh cadar aku.. haha.. yang tu la aku nak cerita.. pas semayang subuh tu.. semua pun balik dan masa tu.. memang gempak ar cita ni.. dan afiqah wahit memang selalu bernasib baik.. tawu kenapa.. dia pun tak p solat subuh tapi.. tak kena splash.. sebab dia tidur katil atas n dia selimut kan diri dia macam pocong.. haha.. nasib kau la afi...

2 comments:

afiqah wahit said...

maybe mlmh tau kot malam tu tension smpai baling air milo..ye la takut nnti x pasai2 aku baling air longkang kot..haha..x leh blah laa..

afiqah wahit said...

aku dgr dh suara mlmh mai..sbb tu aku tutup muka aku dgn selimut..aku sedar depa kjut aku pi solat sbuh tp aku letih sbb smalam ada acara simbah menyimbah air milo..tu yg letih tu..hehe

Photobucket
Photobucket