Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Saturday 8 October 2011

SMRA will Come..

Ya Allah.. SMRA dah nak mai dah.. 3 hari lagi ja.. perghh.. rasa apa ntah la dalam diri aku ni.. tak rasa apa.. takut..?? tak la sangat.. sebab masa UPSR dulu pun biasa ja rasa.. haha.. tapi walau apa pun.. aku kena jugak struggle.. coz aku ingat nanti nak sambung STAM.. kalau rezak ok la.. kalau tak ok kena pertimbangkan.. dan tahun depan jugak aku kena struggle tuk SPM n nak habis kan 30 juzu'.. lembab gila aku ni.. orang lain da habis 30 juzu', aku ja tertinggal.. tu laa... nasib.. huhu.. target kali ni mesti kena tercapai.. iaitu nak buktikan.. malas-malas aku nak study ni, akhirnya dapat rezak yang memuaskan.. n nak lebih dari kawan aku yang lain.. dah penat asyik jatuh jaa.. aku nak jugak bangun sendiri.. nak sama taraf ngan budak top 3.. ersyad, khairul n hakeem... sakit mata tengok depa dapat rezak ok.. huhu.. jangan salah sangka naa.. bukan ada niat jahat nak jatuh kan martabat diorang.. huhu.. biasa la... bersaing dalam kelas.. sama la macam kawan aku jugak.. mr and mrs belacan... haha.. bersaing punya pasal, lama-lama jadi suka.. heee.. tapi aku tak nak la cam tu.. kedudukan dalam exam nanti belakang aku syed n depan salwa.. sebelah kanan dinding n sebelah kiri ntah lagi.. nama huruf s memang nasib dok kat belakang sekali.. alifah lagi laa.. nama dia sorang ja start 'a'.. so dok la ngan banin.. haha.. papa pun 4 smra.. aku akan buat yang terbaek... maaf kan lah saya jika ada salah silap.. nak amik exam niii... waaa... k...

No comments:

Photobucket
Photobucket