Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Saturday 6 August 2011

Kes Sabotaj..





lama tak update kan..haha.. busy,..dan internet lari ke mana hala ntah..hah..hari ni aku ada satu cerita yang nak dikongsi..ke sabotaj..ye ker sabotaj..atau kebetulan???


masa tu hari selasa..maklum laa..sekolah aku hari selasa pagi ada assembly..amd then waktu tu aku plak yang jadi pengerusi meja..hah..dup..dup..dup gak ar..tapi ak dah buat persediaan dah sebelum menjelang hari ber prestij tu..haha,.pengawas berdedikasi la katakan,,..hmm..pagi tu macam biasa..habis ja bacaan doa pagi-pagi tu, terus prhimpunan berjalan..tapi hari tu para tenaga pengajar sorang pun tak ada..my mean bukan tak datang cuma ada ja dalam bilik guru cuma tak turun jaa.. berdebar jugak..dalam hati "hish..!! bila muallimah nak turun ni..aku dah la confident giler ni.adoo" haha..sbenarnya takut tu..aku ni bukan jenis suka cakap depan khalayak ramai..aku pasrah la waktu tu..aku pun bagi la atiqah..partner aku.. "enti cakap kuat-kuat minta guru-guru untuk turun ke perhimpunan" dia pun cakap laa..akhir nya turun jugak.. alhamdulillah.. dah duduk semua guru..aku selaku perucap pertama pun cakap la kata-kata aluan..semangat aku cakap.. TAPI..




riaksi semua pelajar SMART......
haa??? tak dengar laa...adoii..tahu la suara aku ni sama jenis dengan kaum semut pun, aku guna pembesar suara ni pun tak dengar..ngomel aku dalam hati..aku pun cakap la sekali lagi.. but still tak dengar..sedihhh..adoyai..
DAH SAH..mikrofon ni sabotaj aku..malu laa..tapi bila pengawas banin mai check..boleh plak..hai..ni dah lain ni.. dengan laki ok..tapi ngan perempuan tak leh plak..sabotaj yang paling kejam..habis perhimpunan ja..aku rasa macam nak simen ja muka aku..haha.. ada budak kata aku lupa skrip..ae..dah ada kes sabotaj sapa tak gabra..

No comments:

Photobucket
Photobucket