Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Wednesday 6 July 2011

Arghhhh!!!!

Huhh.. satu keluhan yang terlalu berat buat insan selemah aku ni..




Assalam ku buka bicara..


hazal yaum.. kak mai amik rezak aku..pergh...aku tak tau nak kata apa..masa tengah tolong muallimah boh slip exam kat dalam fail..sambil dok boh slip tu..syu ada tengok sikit rezak aku..aku dapat no 7..alhamdulillah laa...walaupun still rating 10..tapi aku memang tak puas hati giler ngan diri aku..ye ar..tak study sungguh-sungguh...sekarang, dapat keputusan low..dari no 2 turun no 7..ersyad pun dah potong aku..hish..tensen aku..huhu..masa dah amik rezak tu, kak lak memulakan ceramahnya..walaupun agak bosan sedikit..tapi berjaya menusuk kalbu..pergh..terasa gak la...tapi, at least..dia nak bagi semangat kat aku..bagus la tu kan..bukan senang nak dapat tips dari orang yang da berjaya menjejakkan kaki kat menara gading..bila lagi nak dengar dia ceramah sai pelajaran..papa pun..terima kasih bebanyak yang teramat tuk kakak saya..basyirah ebnil hajar..uhuhu..






hah..pas ni azam aku..nak mumtaz dalam SMRA..paling kolot..jaid jiddan..oh..tolong la pray ramai-ramai for me k...

No comments:

Photobucket
Photobucket