Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Thursday 28 March 2013

Dalam Kenangan..

بسم الله الرحمن الرحيم 
 Assalamualaikum...

dedikasi buat adik-adik, iffah, fatin, hanisah, dan athirah kat smart yang menggesa saya supaya update blog.. dan juga afiqah wahit yang turut sama bersekongkol..


iffah, hanisah, athirah dan fatin..


kenangan terindah la dengan diorang ni.. sampai sekarang.. sebenarnya, tak tahu macam mana boleh rapat ngan diorang.. mungkin start dari masa kami form 4 kot.. haha.. haa.. tengok la gambar kat atas tu.. tetiba bersimpuh.. kalau bukan depan kamera tu, dah terbongkang dah apa.. hehe



tadaa.. dgn ex studen smart tuh..

24 haribulan 3 2013 hari tu, empat orang budak ni kena p kursus kenaikan pangkat sarjan dan staff sarjan.. haa.. untuk nisah n iffa x pa la.. yang fatin n athirah tu la.. kuang3.. kena jugak la p kan.. xpa.. balik nanti boleh jadi ketua budak-budak tu pulak.. tetiba rasa tak sabar-sabar nak tengok diorang bagi arahan macam mana.. haha.. tu kalau balek rumah tu, rasa nya tak nampak apa dah.. katil je la diorg tu.. maklum la.. penat..






sepanjang tempoh 3 bulan aku kat smart tuk tahun ni.. dengan diorang la aku selalu aku lepak.. tambah kalau syu tak dak.. rehat pun sekali.. solat dhuha sekali.. dengan adanya diorg ni, aku tak la bosan sepanjang aku stay kat smart.. biasa la.. dalam tempoh 3 bulan ni, aku ngan syu berkhidmat sebentar kat smart.. kalau dok rumah pun tak tahu nak buat apa kan.. start bulan 3 kot, aku jaga hafazan diorang.. so, setiap pagi, yang akan ada sebelah aku, fatin la.. dia kan suka dok belakang.. terpinggir dari orang lain.. huhu.. apa-apa hal yang jadi kat asrama ka, sekolah ka.. muka 4 orang ni la yang selalu yang reporter.. haha.. so, tak payah aku ngan syu korek berita kan..

 terbaek..



woi.. love x jadi daa

tahun ni diorang nak ambik SMRA.. so.. do the best la.. masa diorang nak ambik exam tu, aku dah tak ada dah kat smart.. so, tak leh nak posting wish da kat diorang.. huhu.. 


asal nak sama tinggi je pn..haish.. x aci..

nanti hafazan baru, baca kat muallimah aishah ek.. bukak kak aishah.. huhu.. nak highlight kan mesej ni kat fatin la.. kuang3.. nanti free and kalau dah ada lesen, ana ngan kak syu ambik korng jalan-jalan.. ngeh3.. terima kasih la sebab sepanjang kami kat smart 3 bulan tu, hampa jadi peneman kami.. love u all..

No comments:

Photobucket
Photobucket