Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Monday 30 April 2012

Yang Sempurnakan Ku..

Assalamualaikum...




bila difikirkan balik.. dalam satu kelas tu.. hanya ada 6 orang saja banat.. ke mana saja 6 orang tu la.. walupun ada yang buat perangai, walaupun ada yang suka cari pasal, walaupun ada yang suka serabutkan otak.. tapi, ketenangan yang mucul jika bersama sering menerpa.. walaupun akan gaduh selepas itu.. hmm.. itulah best nyer.. kalau tak gaduh, maka tak mesra lagi memahami la.. tak gitu jannah..? hampir 4 tahun setengah aku selami alam remaja ni.. dan 6 tahun aku layari alam kanak-kanak.. jadi, macam-macam jenis kawan yang aku jumpa.. kawan makan kawan.. kawan jadi lawan.. and the others.. orang kata.. berkawan biar seribu.. bersahabat biar sepadu.. er.. ubah sikit.. life like hell without friends.. ada kawan banyak hikmah nya.. salah satu nya.. save cost.. apa yang save cost nyer.. ye la.. tak payah beli cermin.. sebab kawan tu dah jadi cermin kita luar dan dalam.. setuju atau tidak.. 




kawan.. lain-lain perangai dia.. macam jannah.. BFF.. kami suka gaduh.. tapi sat je la.. kalau lama pun nanti tak larat nak tarik muka.. nanti saraf dalam muka ni mula mengendur.. huhu.. syuhada'.. suka merapu ngan dia.. budak kecik yang comel.. senang dengan dia.. afiqah.. walaupun kadang-kadang ada angin.. tapi suka jugak merapu dengan dia.. salwa.. sebelah katil aku ja.. yang best nyer.. suka buli iron baju.. haha.. dia iron baju n kain.. aku jez iron tudung ja.. pastu basuh baju dia yang basuh aku sidai.. bagus kan ada kawan.. alifah plak.. hmm.. suka ceramah kat dia.. haha.. kadang-kadang suka sembang ngan dia gak.. huhu.. 




next.. iffah.. dia ni kuat merajuk sikit.. tapi suka sakat.. dia.. haha.. irfan.. kawan paling lama la yang tak pernah putus contact.. ngada-ngada sikit.. hakimi.. hah.. BFF.. orang yang fes say congrate n sending me bear coz the highest 1 subjek jer pun.. haha.. er.. tak leh nak citer panjang sai dia ni.. kang nanti aku balik asrama kena fire ngan jannah.. huhu.. nurhafizah.. ni pun BFF.. terbaek la.. er.. ada sorang lagi.. tapi.. biar lah.. secret garden...




semua nama kat atas ni very speacial la for me.. tak leh nak lupa.. ^__^ tak pe la.. nanti kalau ada kelapangan.. akan saya cerita kan panjang lebar tentang korang.. ni kalau boleh terbit buku.. power gak.. huhu..

No comments:

Photobucket
Photobucket