Photobucket
Photobucket

Nak Cari Cerita Dengan Cepat..? sila tulis di sini..

Saturday 4 June 2011

Jalan-jalan QB..!!

Assalamualaikum...








yang ni lolipop tu..cuma dia bulat aja
Kali ni aku nak kongsi serba sikit tentang kenangan aku yang manis jugak laa...huhu...jalan-jalan kat queensbay..bagi aku, ni la fes time aku menjejakkan kaki aku kat sana...plan ni dah dirancang ngan aisyah..masa cuti sekolah ari tu, aku, jannah dan aisyah pergi berfoya-foya sat kat sana..aku mengambil langkah inisiatif dengan menempah sebuah bilik kat teluk kumbar..iaitu rumah jannah..huhu...cuti tu aku memang tak balik rumah langsung..saja nak release tension jap...gi pantai nak tengok keindahan alam semula jadi ciptaan Allah..waktu tu nak exam..jadi..tenangkan fikiran ar..malam sebelum p sana, aisyah pun menempah bilik kat rumah jannah..so..esok tak la kalut sangat...pagi esok tu kami keluar dari rumah pukul 12..adik jannah, naim pun turut ikut serta...kami tunggu bas kat teksi stop..eh..bus stop...tunggu lama la jugak..setengah jam ke dah memang sejam..penat gak ar...masa tu aku ngan jannah pakai t-shirt labuh cuma aku tudung labuh jannah tudung bidang 60..aisyah pakai jubah..tapi yang paling simple is aku laaa...haha..bila bas dah sampai..kami pun mesti la naik kan..tak kan nak cangok..macam biasa..kami ambil tempat belakang sekali dalam bas rapid tu..lama jugak ar perjalanan..sampai kat sana dah pun masuk waktu zohor..kami tak terus berfoya-foya..hehe..kami sembahyang dulu..baru jalan..pas tu kami p popular dulu..masa tu kat sana..aku buat perangai tak mau beli buku breaking dawn..haha..sebenarnya boleh ja aku nak beli..cuma aku nak orang belanja jaa..tu yang wat perangai..haha..jannah la mangsa aku..aisyah beli buku for SPM dan buku untuk adiknya kat SMART.. sapa?? rahsia..lepas popular g KFC lak..memandangkan RFC tak dak kan..hehe..pas makan aku bought gift for aisyah and jannah..sempena belated day diorang..jannah diary aisyah lak coklat lolipop yang besarrrr...warna merah..huhu..depa mesti la seronok kan..walaupun penat..tapi..ok laa..sampai rumah pukul 6..tapi kami tak balik lagi..kami pergi CC lak..haha..teruk tol..sampai la pukul 6.45..pastu terus pergi kedai topup dan balik..haaa...
letih..tu jer..habiss...apa yang penting dapat luangkan masa ngan kawan baik..huhu


sekian terima kasih...


wassalam..

No comments:

Photobucket
Photobucket